Premium care service

Jouw met zorg uitgekozen meubels verdienen het net zo mooi te blijven als toen het net uitgepakt was. Jij verdient het om het gelukzalige gevoel van een nieuw woonitem zonder gebreken vast te houden.
Dankzij de Premium care service garanderen we je jarenlang woongeluk.

Zo werkt de Premium care service

Grondige impregnatie met de Protection spray, garantie op de impregnatiebehandeling (vlekkengarantie), gratis onderhoudsmiddelen en een aanvullende reparatie- en constructiegarantie behoren tot de Premium care service. Deze service is optioneel bij te bestellen bij aankoop van jouw nieuwe Goossens meubel.

Je ontvangt deze professionele hulp voor een periode van 3 of 7 jaar. Welke periode voor jou geldt, is afhankelijk van jouw gekozen interieuritem.

3 jaar Premium care service
vanaf 25,-
Goossens Basic collectie


7 jaar Premium care service
vanaf 39,-
Goossens, Goossens Excellent en Goossens Eco.

Met dit onderhoud creëert Goossens woongeluk voor iedere generatie, nu én later. De keuze voor het beste onderhoud van jouw interieur ligt in jouw handen.

Vraag onze interieur adviseurs in de stores naar de mogelijkheden of voeg deze service toe in je winkelwagen via de webshop.

Premium care service voor ieder interieuritem

Je kunt dit onderhoud op ieder stoffen, leren, kunstleren of houten meubel laten toepassen. Per materiaalsoort zijn verschillende opties mogelijk. Om het overzichtelijk te houden, hebben we alles nog eens op een rijtje gezet. In dit overzicht staan ook de richtlijnen voor de prijs vermeld. Die is namelijk afhankelijk van de grootte van je meubel en de gekozen service. Bekijk alle voordelen van de Premium care service per materiaalsoort:



Eerste hulp bij vlekken

Een (hardnekkige) vlek in je meubel kan je woongeluk flink verminderen. Dankzij de Premium care service maak je gebruik van onze vlekbescherming en krijg je garantie op de meest voorkomende vlekken. Daardoor ben je jarenlang verzekerd van een vlekvrij stoffen, leren of kunstleren woonitem. Is er een vlek ontstaan? Laat het dan binnen 48 uur weten aan ons. Wel is het aan te raden om bij een vlek adequaat te handelen. In onze vlekkenwijzer lees je de do’s & dont’s.

vlekkenwijzer

Contact

Kunnen we je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar! Waar nodig schakelen zij één van onze servicespecialisten in zodat jouw meubel (met Premium care service) kosteloos wordt hersteld, uiteraard zonder voorrijkosten. Bel, app of chat met een van onze medewerkers.

Service melden

Heb je een service die je wilt melden? Dat kan 24/7 via jouw online Goossens account. Door het melden via Mijn Goossens heb je direct je eigen servicenummer bij de hand, zijn wachttijden niet aan de orde en profiteer je van een snellere verwerking.

Mijn goossens