Levertermijn en opslag

Levertermijn aanpassen
Oeps! Heb je een datum opgegeven voor de levering, maar komt dit om welke reden dan ook eigenlijk niet zo goed uit? Verleng de levertermijn dan via jouw Mijn Goossens-account (in een paar simpele stappen kan je jezelf registeren). Als je dit vijf werkdagen voor levering doet, worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Indien je pas later de wijziging doorgeeft, of dit vaker gebeurt, dan brengen wij 99 euro in rekening.  

Opslagbeleid
Duurt de verbouwing langer dan gepland en kunnen de meubelen nog niet geleverd worden? Of is er een andere reden waarom je meubelen van Goossens nog niet geleverd kunnen worden? Geen probleem! Goossens heeft een ruime opslag waar jouw aankopen netjes geplaatst worden tot het moment van levering. 

Opslag tot een maand na beloofde leverweek is gratis als je 100% van het aankoopbedrag hebt betaald. Voor maand 2 en 3 gelden er opslagkosten van 149,- per maand. De opslag is maximaal 3 maanden mogelijk. Daarna dien je zelf voor opslag te zorgen. Let op! Je garantietermijn gaat in na levering van je order. 


Jouw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.