Klantendienst


Garantie

Een meubel is een aankoop voor een langere periode. Dat weten wij als geen ander en daarom vinden we kwaliteit erg belangrijk. Elk meubelstuk en accessoire wordt door onze vakmensen bekeken en nauwkeurig geïnspecteerd. Dit verkleint de kans op fouten, maar toch kan het gebeuren dat een product een gebrek vertoont. Als dat het geval is, dan kan je gebruikmaken van onze garantie. 

Je kan klachten melden aan onze klantendienst. Bel op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 18.00 uur naar 0032 (0)11 - 494 226. 

Vlekkengarantie op stoffen meubelen

Onverminderd de wettelijke garantie van twee jaar die op al onze producten geldt, bieden wij 10 jaar constructiegarantie en heb je de mogelijkheid om je aankoop te laten behandelen met Protexx vlekkenspray.

Om je stoffen meubel zo lang mogelijk mooi te houden bieden wij de Protexx vlekkengarantie. Je aankoop wordt behandeld met een Protexx vlekkenspray. Hiermee heb je maar liefst vijf jaar lang garantie op allerlei vlekken die ontstaan door eten of drinken en uit- of afscheiding van personen en huisdieren. Zo blijft je nieuwe stoel of zetel extra lang schoon en heb je er extra lang plezier van! Zijn er binnen die vijf jaar toch enkele vlekken zichtbaar ondanks deze behandeling, neem dan binnen de drie werkdagen contact op met het garantiebedrijf (dit is een externe partner): 003155-3575411.

Let op! Bij sommige stoffen kan het gebeuren dat de vloeistof na een Protexx behandeling niet of nauwelijks blijft staan op de stof. Dit heeft niet te maken met een doseringsfout: de stof is gewoon behandeld met de spray en dus beschermd tegen vlekken.

Uitsluitingen op garantie

Niettegenstaande de bewoordingen in artikel 15.10 van de algemene voorwaarden, geldt de wettelijke garantie ook voor de in dit artikel benoemde producten. De garantie kan echter niet worden ingeroepen voor gebreken die de consument kende of had moeten kennen op het moment van afsluiten van de overeenkomst (dit kan bijvoorbeeld zijn voor krassen en/of beschadigingen op showroommodellen die de consument heeft vast kunnen stellen of waarop de consument is gewezen). De garantie kan evenmin worden ingeroepen voor goederen die op een normale wijze versleten zijn (die dus de kwaliteit en prestaties hebben geboden die voor goederen van dezelfde soort normaal zijn en die de consument redelijkerwijs mag verwachten gelet op de aard van het goed.




Jouw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.