ZONDER ZORGEN TERUGSTUREN

Online bestelde meubelen stuur je gemakkelijk en snel terug.

Mocht je niet geheel tevreden zijn, dan heb je de mogelijkheid om het online bestelde meubel of accessoire zonder zorgen binnen 30 dagen terug te sturen.

Indien je beslist om je online aankoop terug te sturen kan je gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping of kan je dit aan ons melden middels een andere ondubbelzinnige verklaring. Om het voor jou en ons gemakkelijk te maken verzoeken we je de hieronder beschreven terugstuurprocedures te volgen.

ZO WERKT HET

________

Gratis terug brengen via het distributiecentrum

Je kunt er voor kiezen om alle online bestelde meubels en accessoires gratis terug te sturen door ze zelf af te leveren in ons distributiecentrum in Veghel.


Retourneerprocedure distributiecentrum

  1. Neem telefonisch contact op met onze klantenservice: +32 (0)11 494 236.
  2. Meld je retour aan.
  3. Breng je online bestelling naar ons distributiecentrum in Veghel.
  4. Je ontvangt je geld retour nadat wij de artikelen retour hebben ontvangen.

Kleine artikelen: Terugsturen via pakketdienst

Een aantal producten, zoals compacte items en woonaccessoires, verzenden wij via onze externe partner PostNL. Is jouw online bestelling bezorgd door deze pakketdienst? Dan kun je je bestelde producten gratis en eenvoudig terugsturen via PostNL. Nadat je je bestelling hebt ontvangen, heb je hier 30 dagen de tijd voor.

Retourneerprocedure pakketdienst

  1. Vul het bijgevoegde modelformulier voor herroeping in, of meld je retour telefonisch via onze klantenservice.
    Je kunt het modelformulier voor herroeping hier downloaden.
  2. Geef het pakket binnen 30 dagen na ontvangst af bij een PostNL punt bij jou in de buurt.
  3. Je ontvangt je geld retour zodat we de artikelen retour hebben ontvangen, of zodra je hebt aangetoond de goederen retour te hebben gezonden

Grote artikelen: Terugsturen via Goossens bezorgservice

Voor grotere meubels die online zijn besteld, bieden wij een eenvoudige retourservice aan. Onze professionele bezorgers halen het meubel namelijk thuis bij je op voor een bedrag van € 89,-.

Retourneerprocedure Goossens bezorgservice

  1. Vul het bijgevoegde retourformulier in, of meld je retour telefonisch via onze klantenservice: +32 (0)11 494 236. Je kunt het modelformulier voor herroeping hier downloaden.
  2. Er wordt een afspraak voor het ophalen van de bestelling gepland.
  3. Zet het product op de dag van ophalen zoveel mogelijk ongebruikt en in originele verpakking klaar op de begane grond, uiteraard in de originele verpakking.
  4. Uiterlijk binnen 14 dagen wordt je artikel retour gehaald en je geld terugbetaald.

Voorwaarden:

  • Retourneer de artikelen inclusief alle toebehoren, ongebruikt en zo veel mogelijk in de originele verpakking.
  • Is een product toch vervuild of beschadigd dan beoordelen onze specialisten of er een waardevermindering wordt gerekend voor de beschadiging of vervuiling.
  • Indien het product in gebruik is genomen en binnen 30 dagen een gebrek ontstaan behouden we het recht op herstel.
  • Je ontvangt binnen 14 dagen nadat wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen het aankoopbedrag terug via het bij aankoop gekozen betaalmiddel. De eventuele bezorg- en retourkosten worden hierop in mindering gebracht.

Uitgesloten van het retourrecht:

  • Gratis retour geldt niet op showroommodellen, deze kun je zelf gratis retourneren bij het pick up point in Veghel.
  • Op maat gemaakte artikelen.
  • Uit hygiënisch oogpunt kunnen hoofdkussens, dekbedden, topmatrassen en matrassen niet worden geretourneerd. Matrassen uit de Goossens Shapes collectie die vallen onder de 100 nachten proefslapen service kunnen uiteraard wel geretourneerd worden.



Jouw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.