Verzending & levering

Kies bij je bestelling voor onze uitgebreide Goossens Bezorg- en Montageservice of voor pakketbezorging. Lees meer over de verschillen tussen deze leveringsopties op deze pagina.

IK HEB EEN VRAAG OVER MIJN ORDER



Goossens leveringsdienst
99,-


Je betaalt 99,- bezorgkosten (inclusief eventuele services)
Bezorgdag naar keuze en tijdvak bezorging is 2 uur
Levering door Goossens Gouden Gozers
Montage voor vrijwel alle meubels (m.u.v. Muurmontage van tv-meubels, kapstokken, schilderijen, spiegels en lampen, Goossens Basic kledingkasten, - bedden, - boxsprings, - ladekasten, nachtkastjes)
Lift- en materiaalwagen (op aanvraag)
Meenemen van verpakkingsmaterialen voor recycling
CO2 neutrale levering
Onderhoudsadvies


Drempelservice
49,-

Je betaalt 49,- bezorgkosten
Vast levermoment (tijdvak van levering wordt op de dag zelf gecommuniceerd via e-mail met track&trace code)
Levering tot over de (1e) drempel
Levering door externe partij PostNL
Zelfmontage
Alleen wanneer producten een te grote afmeting hebben voor gratis pakketbezorging PostNL, wordt deze bezorgoptie gegeven



Gratis pakketbezorging
0,-

Vast levermoment (tijdvak van levering wordt op de dag zelf gecommuniceerd via e-mail met track&trace code)
Levering tot over de (1e) drempel
Levering door externe partij PostNL
Zelfmontage
Het is niet altijd mogelijk om voor gratis pakketbezorging PostNL te kiezen i.v.m. de afmetingen van het product





Goossens Bezorg- en Montageservice

Zo werkt het

1. Leveringsafspraak- Zodra jouw artikel ready to go is, nemen we contact met je op over de leverdatum.
2. Tijdsindicatie - Enkele dagen voor de levering word je op de hoogte gebracht van de verwachte tijd.
3. Inladen - De dag voor levering wordt jouw artikel zorgvuldig in de vrachtwagen geladen door onze distributiemedewerkers.
4. Route - De bezorgers vervoeren jouw artikel accuraat van ons distributiecentrum naar de eindbestemming.
5. Bericht - De bezorgers contacten je over de exacte aankomsttijd.
6. Aankomst - Onze bezorgers bekijken de eindbestemming om jouw artikel secuur te (ver)plaatsen.
7. Plaatsen - Het artikel wordt gemonteerd/geplaatst op de juiste plek.
8. Tips - Onze bezorgers geven je onderhoudsadvies over jouw nieuwe artikel.
9. Opruimen - Het verpakkingsmateriaal wordt netjes meegenomen.
10. Genieten - Het artikel staat klaar voor gebruik in je woning!


Ben je onverwachts niet thuis? Dan zullen onze Gouden Gozers een kaartje voor je achterlaten en dien je contact op te nemen met onze klantenservice voor een nieuwe leverafspraak.



Uitzonderingen

• Verlichting
Wij hangen geen lampen op en sluiten deze dus ook niet aan op het elektrische net.

• Buitenlandse leveringen
Woon je in Duitsland, dan gelden er aangepaste leveringstarieven. Meer informatie hierover vind je op de pagina leveringskosten Duitsland.

Jouw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.