Leveringsadres, leveringsdatum en tijdstip van levering

Leveringsadres
Je meubelen worden bezorgd op het bij ons bekende adres, het factuuradres. Is het adres gewijzigd of wil je je bestelling ergens anders laten bezorgen, dan kan je het leveringsadres snel en eenvoudig wijzigen via jouw Mijn Goossens-account. Doe dit minimaal twee dagen voor levering.

Leveringsdatum
Benieuwd naar de levertijd van bepaalde items? Deze staat bij de producten in de webshop vermeld. Je kan deze indicatie aanhouden wat betreft de leveringsdatum. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een e-mail met de vraag om de leveringsdatum via Mijn Goossens in te plannen. Zo bezorgen wij jouw meubelen op het moment dat het jou uitkomt en staan wij niet voor een gesloten deur.  

Tijdstip van levering
Twee dagen voor levering krijg je van ons na 20.00 uur een e-mail met daarin een tijdsblok van twee uur. In dat tijdsblok komen wij jouw nieuwe meubelen leveren. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijdsblok aan te geven. 

Niet thuis bij levering
Goossens leveringsdienst:
Veel meubelen worden bezorgd door de Goossens leveringsdienst. Ben je niet thuis op het moment van bezorging zonder ons minimaal twee dagen voor levering hierover te hebben geïnformeerd, dan wordt er 69 euro in rekening gebracht omdat er opnieuw geleverd moet worden. Een nieuwe afspraak maak je door te bellen naar onze klantendienst: 0032 (0)11 - 494 226.

Pakketdienst: 
Heb je de bezorger van jouw pakket gemist? Als je pakket door PostNL wordt aangeboden, kun je via de Track&Trace van PostNL bekijken wanneer je pakket opnieuw wordt aangeboden.