Klachten

Heb je een bestelling gedaan bij ons en heb je, ondanks onze voorzorgsmaatregelen, toch een klacht of een gebrek die je graag aan ons wilt melden, dan kan dat heel makkelijk via Mijn GoossensVia een formulier kan je hier je klacht of het gebrek aan ons bekendmaken. Je kan klachten melden over ieder onderwerp. Of het nu gaat over onze producten of onze dienstverlening: iedere klacht is welkom. Om een compleet beeld te krijgen van je klacht of gebrek, vragen we ook om een foto mee te uploaden.

Wij nemen de klacht in behandeling en contacteren je daarna binnen de vijf werkdagen.

Via Mijn Goossens kan je je klachtmelding te allen tijde inzien en ook onze reactie(s) volgen.

Meld je je klacht liever niet via Mijn Goossens, of wil je graag een medewerker spreken, dan kan je ook terecht bij onze klantendienst. Bel op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 18.00 uur naar 0032 (0)11 - 494 226.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht, dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel waarbij we zijn aangesloten.