Klachten

Heb je een bestelling gedaan bij ons en heb je ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of een gebrek die je graag aan ons wilt melden, dan kan dat heel makkelijk via Mijn Goossens. Via een formulier kun je je klacht of gebrek aan ons bekend maken. Je kunt klachten melden over ieder onderwerp, of het nu gaat over onze producten, of onze dienstverlening, iedere klacht is welkom. Om een compleet beeld te krijgen van je klacht of gebrek, zou het fijn zijn als je ook een foto hiervan wilt uploaden.

Wij nemen de klacht in behandeling en nemen daarna binnen vijf werkdagen contact met je op.

Via Mijn Goossens kun je je klachtmelding ten alle tijde inzien en ook onze reactie(s) volgen.

Meld je je klacht liever niet via Mijn Goossens, of spreek je graag een medewerker, dan kun je een klacht ook melden via onze klantenservice. Bel  op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 16.00 uur naar 011 - 494 226.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht, dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, waar we bij zijn aangesloten.