Veelgestelde vragen

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn meubels worden geleverd?


Dat is mogelijk als je meubel word geleverd via onze eigen Goossens bezorgservice. Nadat jij een order hebt geplaatst, ontvang je van ons een e-mail met de vraag om de bezorgdatum via Mijn Goossens in te plannen. Zo bezorgen wij jouw meubels op het moment dat het jou uitkomt en staan wij niet voor een dichte deur.

Komt het geplande bezorgmoment toch niet zo goed uit, dan kun je deze vijf dagen voor levering aanpassen via jouw Mijn Goossens-account. Ben je niet thuis op het moment van bezorging zonder ons minimaal vijf dagen voor levering te hebben geïnformeerd, dan wordt er 99 euro in rekening gebracht omdat er opnieuw bezorgd moet worden. Twee dagen voor levering versturen wij na 20.00 uur een e-mail met daarin een tijdsblok van twee uur vermeld. In dat tijdsblok komen wij jouw nieuwe meubels bezorgen. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijdsblok aan te geven.

Indien je bestelling word bezorgd door PostNL, dan kan je je pakketje volgen via track & trace. 



Jouw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.