Niks kwijtraken?
Maak een account aan of log in
- Je favoriete items altijd bij de hand
- Gemakkelijk bestellen
Optimaal slaapcomfort zit in de kleinste details. Is jouw nieuwe boxspring voor jouw gevoel toch wat te hard, te zacht of te warm? Meld dit dan binnen 100 nachten en wij wisselen het ligcomfort van de boxspring matrassen voor je om. Zo kan je gegarandeerd zorgeloos genieten van een goede nachtrust.
Een sublieme nachtrust staat centraal bij Goossens en dit maken wij, dankzij onze unieke slaapconcepten, voor iedereen bereikbaar. Wij steken veel tijd in het samenstellen van onze beddencollectie en in de expertise van onze slaapadviseurs. Ons uitgangspunt hierbij is om samen met jou de beste match voor jouw slaapwensen én je lichaamsbouw te vinden. Zo zorgen we ervoor dat het (boxspring)matras voor jou niet te warm of te koud aanvoelt en precies op de juiste plekken een optimale drukverdeling biedt.
Bij aankoop van een boxspring maken we de beste mogelijke match met jouw persoonlijke slaapwensen. We kijken naar jouw lichaamsbouw, vragen we naar je slaapvoorkeuren en andere persoonlijke eigenschappen die bepalend zijn voor de juiste matraskeuze. Zo kunnen we aan al jouw wensen op het gebied van slaapcomfort voldoen.
Wij geloven dat een goede nachtrust essentieel is om het beste uit je dag te kunnen halen, dag na dag. Daarom bieden wij jou 100 nachten proefslapen aan. Je lichaam heeft minstens 30 dagen nodig om aan een nieuw matras te wennen. Heb je na die 30 dagen toch het idee dat je matras(topper) niet zorgt voor een optimale nachtrust? Dan ruilen wij de kern van het boxspring matras om!
Hoe werkt het?
De service 100 nachten proefslapen geldt op alle boxsprings uit de Goossens en Goossens Excellent collectie, met uitzondering van de Goossens Basic collectie.
Mijn boxspring voldoet niet aan mijn slaapwensen. Wat moet ik nu doen?
Je neemt contact op met onze klantenservice en maakt met hen een afspraak met een slaapadviseur.
Onder begeleiding van deze slaapadviseur gaan jullie de winkel door om matras(toppers) uit te testen en maken jullie samen een nieuwe keuze. De nieuw gekozen matras(toppers) wordt door onze bezorgers bij jou thuis omgewisseld met het oude exemplaar.
Servicekosten
Voor slechts € 99,- euro komen we je matras(topper) omruilen. Maar let op, valt je nieuwe matras(topper) in een duurder segment? Dan betaal je het prijsverschil bij. Kies je een matras(topper) met een lagere prijs, dan wordt dat verschil door middel van een Goossens interieurcheque verrekend.
Voorwaarden
- Deze service is geldig op de boxsprings uit de Goossens en de Goossens Excellent collectie (Boxsprings uit de Goossens basic collectie zijn dus uitgesloten).
- De boxspring is online via onze configurator of in onze winkels persoonlijk door een van onze slaapadviseurs geadviseerd zijn. Daarbij is deze service niet van toepassing op:
- Boxsprings die zijn aangekocht in onze outletstore
- Showroommodellen
- Op=op boxsprings
- Deze service is te activeren tussen 30 en 100 dagen na levering.
- De 100 nachten proefslapen geldt eenmalig en per persoon (matraszijde).
- Deze service is niet overdraagbaar.
- Het is bij deze service niet mogelijk een boxspring of matrastopper in te ruilen voor een boxspring of matras met een andere afmeting.
- Deze omruilservice kost standaard €99,-. Heeft jouw nieuwe keuze een lagere verkoopprijs? Dan wordt dat verschil d.m.v. een Goossens interieurcheque verrekend. Is de prijs van je nieuwe matraskern duurder dan betaal je het verschil bij.
- Enkel onbeschadigde en schone boxspringmatrassen of matrastoppers kunnen worden geruild, Goossens behoudt zich het recht om matrassen te weigeren van deelname.
- Indien de boxspring of het topmatras is gekocht met een korting/ actie, dan wordt de ontvangen korting wederom toegepast op de nieuwe situatie. Indien er bij de inruil een actie/korting op het nieuwe (top)matras geldt, dan kan er bij inruil geen aanspraak worden gemaakt op restitutie.
- Goossens behoudt zich het recht om de voorwaarden tussentijds te wijzigen.