Klachten

Heb je een bestelling gedaan bij ons en heb je ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of een gebrek die je graag aan ons wilt melden, dan kan dat heel makkelijk via Mijn Goossens. Je kunt klachten melden over ieder onderwerp, of het nu gaat over onze producten, of onze dienstverlening, iedere klacht is welkom. Je krijgt van ons uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.

MIJN GOOSSENS

Meld je klacht (met foto's) snel en gemakkelijk via 'Mijn bestellingen' in Mijn Goossens.

Binnen 5 werkdagen bericht
Altijd inzage in de status


inloggen mijn goossens

Heb je gekozen voor

PREMIUM CARE SERVICE?

Meld je service verzoek aan op
www.premiumcareservice.nl of bel 088-1110501. 


service melden


Meld je je klacht liever niet via Mijn Goossens, of spreek je graag een medewerker, dan kun je een klacht ook melden via onze klantendienst. Bel dan tijdens reguliere openingstijden naar 0032 (0)11 - 494 226. Je kunt je klacht ook mailen naar: [email protected].

Meld daarin:

  • Je ordernummer
  • Op welk meubel het probleem is ontstaan
  • Een duidelijke probleemomschrijving
  • De plaats op het artikel
  • Voeg waar mogelijk foto's toe (hoofd-, detail- en verhoudingsfoto).

Service buiten de garantie

Is uw artikel buiten de garantie en heeft u toch een gebrek, dan staan we voor u klaar met een passend advies. Tevens kunt u gebruik maken van onze eigen servicedienst die ter plaatsen veel zaken kunnen repareren. Onze servicedienst staat beschikbaar voor alle Goossens klanten en deze wordt aangeboden tegen een gereduceerd tarief, bezoekkosten zijn. € 100,- (incl. voorrijkosten en uurloon). Zijn er extra materialen of onderdelen nodig dan informeren we u tijdig over de mogelijk extra kosten.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Hierbij kun je het volgende e-mail adres opgeven: [email protected]



Jouw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.