Premium care service – Textile

De Premium care service – Textile laat jou zorgeloos genieten van je stoffen interieuritem. Want met de aankoop van deze service, ontvang je extra veel voordelen. Welke dat precies zijn, lees je hier. Afhankelijk van je gekozen meubel, ontvang je deze service voor een periode van 3 of van 7 jaar. Let op: de Premium care service is alleen bij de koop van je nieuwe interieuritem aan te schaffen, op een later moment is dit niet meer mogelijk.


1. Vlekbescherming

Je wilt natuurlijk zo lang mogelijk genieten van een vlekvrij meubel. Als je kiest voor onze Premium care service – Textile, wordt jouw stoffen meubel voor levering door ons geïmpregneerd.

Dat betekent dat er een speciale laag over het meubel wordt aangebracht, die het intrekken van de meest voorkomende vlekken tegenhoudt.


2. Garantie op de meest voorkomende vlekken

Het kan zijn dat er alsnog een ongelukje gebeurt, waardoor er een vlek is ontstaan in jouw meubel. Direct handelen vergroot de kans dat je zelf de vlek helemaal kunt verwijderen. Raadpleeg daarvoor onze vlekkenwijzer.

vlekkenwijzer

Is de vlek daarna nog zichtbaar? Dan komen onze servicespecialisten graag bij je langs om de vlek alsnog te verwijderen. Deze vlekgarantie op stoffen meubels geldt op de volgende vlekken:

  • Dranken (koffie, thee, chocolademelk, vruchtensap, cola, wijn, bier, likeur)
  • Voeding (tomatensaus, jus, pindakaas, chocoladepasta, jam, ketchup, mayonaise, curry)
  • Lichaam (transpiratie, huidvet, urine, braaksel, ontlasting, bloed)
  • Nadelige gevolgen van medicijngebruik

Voor andere vlekken in jouw meubel, kun je nog steeds onze hulp inschakelen. Hier vragen wij dan wel een vergoeding voor. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.
0413 - 212 855

Chat


Ontdek ook onze tips voor het onderhouden van jouw stoffen interieuritem


Lees alle onderhoudstips

3. Gratis reparatieservice

Waar andere services en garanties ophouden, bieden wij een gratis reparatieservice. Dit is een extra uitgebreide service en garantie, waarbij onze servicemonteurs eventuele gebreken van jouw meubel repareren. Uiteraard zijn de voorrijkosten van 99,- voor onze rekening. Nog een extra voordeel voor jou.

Voor jouw stoffen meubel kun je gebruik maken van deze service, als de volgende zaken zich bij jouw interieuritem voordoen:

  • Verwijdering van pilling
  • Verstevigen en/of opvullen van zitplaatsen als deze overmatig inkuilen
  • Reparatie van losgeraakte stiknaden
  • Reparatie van losgeraakte knopen
  • Verhelpen van piep- en kraakgeluiden


Certificaat Premium care service – Textile

Bij levering van je nieuwe interieuritem, ontvang je van ons het certificaat Premium care service – Textile. Dit is je garantiebewijs, bewaar deze dus goed.